Destination

Prywatność

Od 25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO). To zaktualizowane prawo o ochronie danych, znane na całym świecie jako Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), obowiązuje w całej Unii Europejskiej.

To rozporządzenie koncentruje się przede wszystkim na przechowywaniu i ochronie danych osobowych. Chociaż wiele przepisów zostało już uwzględnionych w ustawie o ochronie danych osobowych (Wbp), ustawa ta została uchylona. Oznacza to, że nowe europejskie przepisy o ochronie danych mają również konsekwencje dla polityki TravelWhale dotyczącej przetwarzania danych osobowych.

Co się zmienia?

Każda organizacja w UE, w tym TravelWhale, musi przemyśleć sposób gromadzenia, przechowywania i zabezpieczania danych osobowych klientów i odwiedzających. Prawo koncentruje się na trzech głównych tematach:

Przechowywanie danych osobowych
Ochrona danych osobowych
Zgłaszanie naruszeń danych odpowiednim organom
Polityka TravelWhale określa wszystkie stosowne umowy dotyczące tych tematów w planie polityki. Ten plan jest dostępny dla klientów i gości, co oznacza, że ​​spełniamy wymogi prawne, które dowodzą, że przestrzegamy obowiązujących przepisów.

Wyjaśnienie ustawy o ochronie danych:

Przechowywanie danych osobowych Istnieją różne rodzaje danych osobowych. Oprócz podstawowych danych, takich jak imię i nazwisko, adres i miejsce zamieszkania, dane osobowe obejmują również numery telefonów, adresy e-mail i kody pocztowe z numerami domów. Niektóre dane, takie jak rasa, religia lub stan zdrowia, są uważane za szczególne dane osobowe i korzystają ze szczególnej ochrony. W polityce prywatności możesz przeczytać, jakie dane TravelWhale zbiera, gdzie są przechowywane i jak możesz uzyskać do nich dostęp.
Ochrona danych osobowych Aby optymalnie chronić Twoje dane, TravelWhale zatrudnia menedżera danych, który monitoruje bezpieczeństwo systemów, w których przechowywane są dane osobowe. Więcej informacji można znaleźć w naszym oświadczeniu o ochronie danych.
Naruszenia danych Zgodnie z nowymi przepisami naruszenia danych muszą być zgłaszane. W przypadku utraty danych TravelWhale jest zobowiązane zgłosić to do holenderskiego organu ochrony danych (AP). W przypadku takiego incydentu TravelWhale jest również zobowiązane poinformować klientów i odwiedzających o sytuacji. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą procedurą dotyczącą naruszenia danych.
Masz jakieś pytania? Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące naszej polityki lub inne pytania dotyczące prywatności dotyczące naszych usług, możesz skontaktować się z nami pod adresem Privacy@travelwhale.pl.